Tonnie5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHad besteld... zo snel mogelijk en dan stond erachter (binnen 45 min)
Maar was er na 20 min al!
Alles goed warm en was heerlijk5-9-2020
Ida3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceIn de auto gewacht tot er stond dat mijn bestelling klaar zou zijn. Om 19:00 zou het voor me klaar staan. Om 19:20 toch maar naar binnen gegaan ondanks dat de afhaal pagina nog niet op gereed stond. De sushi rol met kip was erg droog. De rest was heerlijk.2-9-2020
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Yvonne2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEr zaten heel veel graatjes in mijn zalm, met name in de sashimi.1-9-2020
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Hella5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWederom heerlijk en snel bezorgd 👍🏻1-9-2020
Michelle3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg servicewe hadden een opmerking erbij geplaatst aangezien we online moesten bestellen. Helaas kon dat niet gewijzigd worden, zonder dit even door te geven of dat akkoord is.. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.30-8-2020
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
S5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet onderdeel van de website voor online bestellen heeft op zich voldoende informatie, maar het is bij sommige gerechten niet duidelijk welke ingredienten er in zitten. Wij waren ook enigzins verrast dat de gemengde sashimi zo veranderd is (ten opzichte van hoe wij hem in het verleden bij Mo-Jo hebben gegeten) zonder enige indicatie op de site. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.30-8-2020
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Charlotte4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.30-8-2020
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Danny5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceNetjes op tijd geleverd. En het was weer erg lekker.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.30-8-2020
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Yara5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg servicekomen altijd te laadDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.30-8-2020
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Stef5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.30-8-2020
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Kroezen 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.30-8-2020
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Michiel5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.30-8-2020
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Anita5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSuper lekker!! Bestelling was zo geplaatst. Bezorging precies op aangegeven tijdstip.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.30-8-2020
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Monique5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSuper lekker zoals altijd Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.30-8-2020
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Jos5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.30-8-2020
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Heidy5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg servicehet duurde een beetje langer (45 min) dan was aangegeven ... maar het was heerlijkDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.30-8-2020
Alonso5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAlles is er lekker maar voor 2 kleine bakjes sushi 60 euro neertellen is echt te gek voor woorden.
Nooit meer iig28-8-2020
D 3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBestelling was te vroeg geleverd en helaas waren de loempia's redelijk taai. Jammer dat dit bij Mojo niet heel veel beter wordt. 25-8-2020
Suzanne5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.23-8-2020
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Loubna5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.23-8-2020
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
ria5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceheerlijk en alles lekker vers zeker een aanraderDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.23-8-2020
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
amir5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.23-8-2020
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Dewi2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceIk bestel erg vaak en ben eigenlijk altijd tevreden.
Deze keer kreeg ik echter 2 verkeerde dingen en was bij 1 sushi soort de rijst heel erg plakkerig en nat. Erg jammer. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.23-8-2020
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Danny5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk gegeten. Bezorging ging soepel en volgens afspraak. Aanrader.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.23-8-2020
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Araya5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.23-8-2020
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Dindy5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.23-8-2020
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Noortje5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.23-8-2020
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Bas5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.23-8-2020
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Lotte4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.23-8-2020