G5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.11-7-2021
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Sabrina5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten werd sneller bezorgd dan ik had verwacht. De aardappel koekjes waren niet krokant, beetje slap maar voor de rest weer super lekker gegeten! Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.11-7-2021
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
JJAM4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet was over het algemeen weer smullen, helaas waren de gyoza dit keer helaas nogal zwart gebakken dus wat bitter.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.11-7-2021
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Iris4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceIets gemist op de bon waardoor een onderdeel van onze bestelling iets later was. Had verwacht dat het er iets sneller zou zijn omdat we het samen graag wilde eten, waardoor al het warme nu koud was. Snap dat het druk is maar toch wel jammer dat het naleveren redelijk lang duurde. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.11-7-2021
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Silvia5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSupersnel bezorgd, vriendelijke bezorger en lekker eten met een goede grootte en prima portie. Als de sojasaus, Wasabi en de gember nou ook nog vers waren geweest was het een dikke 10! Nu een 9,5 😉.10-7-2021
Mandy 2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceNa heel wat bestelling voor afhaal of bezorgen altijd meer dan tevreden, echter gister weer besteld, en ik denk dat het te maken heeft dat het restaurant weer open is want de kwaliteit kwam niet eens in de buurt van afgelopen jaar. Niet vers, sushi niet goed gerold en viel uit elkaar. Erg jammer. Hoop dat het de volgende keer beter is. 8-7-2021
Bouchra1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBedorven voedsel. Mijn kinderen zijn er doodziek van geworden. In plaats van excuses alleen maar ontkennen. Totaal onprofessioneel in afhandeling van klachten. Nooit meer mojo voor ons!5-7-2021
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Nadia2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWe bestellen wekelijks bij Mojo, vandaag was de eerste keer dat de kwaliteit ondermaats was. Sushi rijst en sojabonen waren te lang gekookt. Jammer want dat zijn we niet van Mojo gewend.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.4-7-2021
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
J5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.4-7-2021
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Nathalie5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.4-7-2021
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Mandy4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.4-7-2021
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Manon5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.4-7-2021
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Medine5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDat de smaak heerlijk is weten we al, maar ook de service is geweldig. Er ontbrak 1 ding bij mijn geleverde bestelling, even naar het afhaalnummer gebeld en binnen vijf minuten kwamen ze het ontbrekende brengen. Bedankt!Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.4-7-2021
Fleur1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe warme gerechten waren taai en koud. En ook van de sushi waren er een aantal taai. Wij hebben gebeld en zouden terug worden gebeld, maar nog niks van gehoord.3-7-2021
Christa 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAlles was lekker en echt netjes op tijd 👍3-7-2021
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Iris4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBewust gekozen voor een pokebowl met garnalen omdat hier geen omelet in zit. Helaas zat er toch behoorlijk wat omelet in. Foutje gemaakt tijdens de bereiding?
Smaakte verder wel prima.3-7-2021
Marieke4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.27-6-2021
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Febe5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.27-6-2021
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Peter5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceZeer lang moeten wachten, maar kwaliteit was weer voortreffelijk! Website sprong na elke toevoeging van een item direct naar betalen, redelijk onhandig.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.27-6-2021
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Magdalena 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.27-6-2021
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Leonie5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.27-6-2021