MoJo HelmondMoJo HelmondMarkt 56-600492-5205135 sterren na
6239 reviews
Markt 56-60
Recente recensies van MoJo Helmond
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Iris5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHet duurde lang tot mijn bestelling bezorgd werd. Was een half uur na de verwachtte tijd hier waardoor de loempia's ook koud waren. Verder was het allemaal erg lekker!Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.31-10-2021
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Eric5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.31-10-2021
Helma5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBestelling goed gegaan en keurig op tijd. Alles heerlijk en de warme gerechten waren ook warm heerlijk gegeten29-10-2021
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Gonneke5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceFantastisch lekker en keurig op tijd bezorgd!28-10-2021
Briseida5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAltijd heerlijk vers bereid en mooi op tijd26-10-2021
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Miranda5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWe hebben heerlijk gegeten. De bezorging was snel. 25-10-2021
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Rian5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceNiks op aan te merken👌🏼Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.24-10-2021
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Ewa5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.24-10-2021
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Christel 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.24-10-2021
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Anne-Sophie5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.24-10-2021
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Demy5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.24-10-2021
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Wim4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.24-10-2021
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Elly5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet eten was heerlijk. Het warme eten was ook echt ‘warm’ en alles smaakte super!!!
De bezorger was heel vriendelijk. 23-10-2021
Chariffa5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe poke bowl was een beetje aan de saaie kant en kon wel wat sesam dressing en wakame gebruiken.. verder top service!19-10-2021
Bea5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.17-10-2021
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Wessel3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSushi die ik had besteld was perfect alleen de mini loempias waren meer dan koudDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.17-10-2021
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Chantal2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceSlecht ! Pokebowl 4 stuks zaten niet meer in hun kom maar allemaal los in de zak
Super slecht Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.17-10-2021
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Lea5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.17-10-2021
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Jasper1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceAl het eten was koud, sushi doos op zijn kop in de tas. Kortom, absoluut niet wat we van Mojo gewend zijn. Echt jammer en niet lekker…16-10-2021
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Susanne 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe garnalen hadden iets warmer gemogen maar verder was het heerlijk 16-10-2021
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Joey5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAltijd goed
Eerste x dat iets niet in orde was kan altijd gebeuren
Werd gelijk netjes opgelost 16-10-2021
Nienke 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceErg erg erg kleine stukjes, vergeleken met de sushi die je in t restaurant krijgt. Teleurstellend, ik haal niet meer af. 14-10-2021
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Mark5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceWeer top. Jammer dat 't deze keer een uur duurde terwijl er 35 min voor stond. De app gaf aan dat de bezorger onderweg was... Maar die heeft denk ik nog een onverwachte tussenstop gemaakt. Vervolgens zou 't volgens de app afgeleverd zijn.... Maar toen had ik nog niets ontvangen. Toch maar even gebeld. 14-10-2021
Marloes3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceWe hadden de optie aangevinkt zo snel mogelijk, echter duurde het ruim 1 uur en nog iets langer. Ook waren de warme gerechten niet meer warm. Jammer. 11-10-2021
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Remco5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.10-10-2021
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
J5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.10-10-2021
MoJo HelmondMarkt 56-600492-520513
Kim5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.10-10-2021